yasemirac Merhabalar bebeğim 7 aylık. İnek süt ve yumurta alerjisi var biberon tutamıyor reddediyor mamayı nasıl verebilirim
iyilik80 yasemirac ek gida aliyordur mutlaka corbasina muhallebisine katin ben oyle yapiyorum. Yavas yavasta alistirin biberona alismasi lazim biz avent kullaniyoruz
Zlm yasemirac bu hazneli kaşıklar var ya onlardan deneyin bende var sıvı şeyleri bile akitmiyo sutumu veek için kullanıyorum ben
gocebebirbayan yasemirac kaşık biberon kullanabilirsiniz. Bu arada benim bebeğim de sadece avent biberon tuttu değer biberonları almadı
tavsaninannesi yasemirac benim kızımda 6 ay 25 günlük son bi kaç gündür almıyor biberonu ya bu arada bizde de çoklu gıda alerjisi var
Daphnemom Benim kızım da 7 aylık normalde biberon tutardı bikaç gündür ağzını sıkıyo açmıyo biberona avent kullanıyorum hiç sorun yaşamamıştım diş döneminde bir tek mama reddi yapmıştı ama bikaç gündür bayaa ağzını kitliyo