Bebeğim 2 aylık prematüre ilk zamanlar sütüm az olduğu için mama kullan demişti doktor şimdide haddinden fazla kilo almış mamayı kes sütle besle dedi. Çok zorlanıyorum alışmadı hiç emmedi çığlık çığlığa emziriyorum doymuyor sanırım tek memeyi 6dk emiyor uyuyor 30dk sonra gene ayakta ve tekrar savaşıyoruz emsin diye 😭 nasıl olcak böyle varmı önerisi olan aç kalıyor bende uykusuz 30dk da bir emzirince bir gr uyumadım dünden beri. Birde mama çok gaz yapıyordu ama genede çıkarıyordu bi şekilde. Süte dün başladım dünden beri kaç kere emdi ama 1 kere gaz çıkarmadı. Ikınması sürekli var ama çıkarmıyor. Yediklerime çok dikkat ediyorum. Gazı mı yok acaba anlamadım 😔😭