Merhaba biz de yaptık. Birkaç saat sonra kızarıklık oluştu ama o kızarıklık alerji anlamına gelmiyormuş ilk on beş yirmi dakika içerisinde doktorun gözlemleyeceği bir tepkime alerji olarak yorumlanabiliyormuş. O yüzden endişe etmenize gerek yok iki gün filan öyle kızarık kaldı kolumuz. Deri testi güvenilir sonuç veren bir test de değil yani alerji çıkmaması alerjisi olmadığı anlamına gelmiyormuş e niye yaptırdık o zaman diye sordum doktora boş boş baktı yüzüme. Ben yaptırdığıma çok pişman oldum çocuğumun kolunu bir de saçma bir kalemle (asetat) isaretlediler haftalarca geçmedi izleri. Parmağım kadar kolda koca koca noktalar gördükçe kendime kızdım.