Doğum yaptığım andan itibaren kurufasulye nohut karnıbahar akla gelinebilecek herşeyi yedim.acısını ekşisini soğanını sarmısağını.hiç kısmadım kendimi.Öyle yada böyle o gaz oluyor bebekte.çünkü yediğimiz herşey de gaz yapan etken var.önleyemezsinki bunu.benim arkadaşım çok aşırı dikkatliydi bu konularda onda da gaz problemi vardı.farkeden birşey yok bana göre.