Tuvalet eğitimi 2 yaşta da zordur 3 yaşta da eminim ki, ben kızım 26 aylıkken WC eğitimine başladım, çok zorlandık -ki kızım WC eğitimine başlamadan 2 ay boyunca kakasını hep tuvalete yaptı hiç bezine yapmadı, bizi mahveden çiş oldu, çok pişman oldum sonradan bezini çıkardığıma daha erkenmiş dedim üzüldüm, aradan 5 ay geçti hala bile tuvalet eğitimimiz oturmadı, 26 aylıkken kızım çok güzel konuşuyordu derdini anlatacak kadar 21 aylık küçük geldi gözüme açıkçası illaki yapanlar vardır annelerimiz hep diyor ya 1 yaşında alıştırdım falan diye, şuan sadece tuvalet iletişimi yapın, farkına varmasını sağlayın, neden tuvalete çiş kaka yapıyoruz bunu anlatın, iletişim süresi çok önemli