Gerçekten işe yarıyormu
enh-enh bana doğumdan sonra prolac süt artırıcı damla yazmıştı doktorum .işe yaradı bende
enh-enh bende faydalı olmuştu 4 ay kullandım şimdi ara ara destek lazım olursa kullanıyorum
Alerji yapıyor yüzüm sivilce doldu onu kullanmayı kestim düzeldi