Ya eskiden gece kalktığın da ya meme verirdim yada kucağımda pışpış yapardım geri yatardı şimdi hemen uyanıyor gözü kapalı ağlıyor kimi zaman gözünü açıyor kucağımda pışpış yapınca kurtulmak istiyor kucağımdan çırpınıyor yani anlamadım gelip geçici bir durum mu bu yoksa böyle alışkanlık yapicak mi diye ödüm kopuyor iki gündür zombi gibiyim ☹️