merviskoooo
merviskoooo 3 saat çok değil. Kilosu iyi ise ve sarılık da olmadıysa bebeğini yeterli besliyorsun demektir. 3 saati geçirme. Zaten en geç 15 gün içinde doğum tartısına ulaşıyorsa sütün yeterlidir. Mümkün olduğunca sık emzirmek önemli hem senin hemde bebeğin için. Ama süt kişiden kişiye değişir, bebekler farklıdır. O sebeple 2-3 saatte bir der doktorlar. Benim oğlum da 10 günlük. 3 saatte bir emiyor. Emme seanslarımız uzun sürüyor ama bebeğime yetiyor çok şükür. Kontrolümüzde doktora da söyledik. Sarılık olmamış, kilosu da gayet iyi sıkıntı yok, 3 saati geçirmemeye çalış sen yine de dedi. Ekollere takılma bence güzel anne, sen bebeğini takip et yeterli 🌸