Kdr-eren ahh bu annelerin hakkı nasıl ödenir ki ♥️ Ben de kızıma diyorum ki akşam , sen büyü bende sana böyle eziyet edicem uyutmicam seni diyordum 😅🙈 bir insan en fazla ne kadar sınanabilirse akşamları beni öylesine sınıyor. Daha 5 aylık tabi benim ki ama bas bas bağırıyor. İlla kucak illa kucak. Sabahtan akşama kadar kucak istiyor, akşam mecalim kalmıyor saat oluyor 00:00 hala kucak diyor 😰😰