Mrv38 kullanmadığım krem kalmadı… Almanya Amerika ne varsa topladım aldım.. Türkiye’de ne kadar pişik kremi varsa kullanmıştım zaten travazolda dahil.. Ne iyi geldi biliyormusun😂 Klasik tüpte satılan Dışı yeşil renkte olan Arko krem 😂 5 TL.. Dünyanın parasını verdim günlerde uğraştım dediklerinin hepsini yaptım alt yıkama kurulama asla bezi bekletmeme!… Cık.. Arko 🙏🏻 Dene lütfen bana dua edeceksin 😅