Bende yeni aşı oldum, oğlan 1 buçuk yaşında aşıdan sonra emzirdim temasta bulundum hiçbir şey olmadı.aşıdan korkuyorsanız korkmayın çünkü virüs yok içinde.muhtemelen diş çıkarıyordur.bikac ay önce şiddetli ishal olmuştu bizimde diş yüzünden bende korkmuştum.bol bol sıvı tüketicek biliyorsunuz.ateşi takip edin.salya miktarı arttığı için öksürük de olabilir.D vitamini ve probiyotik takviyesi yapın bağışıklık sistemi güçlensin.kaynamis suya birer tatlı kaşık tuz.seker. karıştırın gün içinde ufak ufak icirin.3 günü geçerse ve siddetliyse ishali tahlil gerekebilir.ve tüm bu süreçte çocuk doktorunuzla yada sağlık ocağı hemsirenizle iletişim halinde olun.nacizane tavsiyem.geçmiş olsun.