Bu kişi benim 😊
Hem 2.cocugu isteyip hemde kg verip hMile kalma dusuncesindeydim, e tabi birinden birine öncelik tanımak lazımdı ben aynı anda iki şey isteyince olmadı tabi 90 la hamile kaldım, sporlar yaptım, hamile pilatesleri, dikkatli beslenme falan, 105 le girdim doğuma, kendimi şanslı saydım çünkü oilk doğumuma 20 kusur kg alarak girmiştim, tabi herşey nasip meselesi ama ben sizin yerinizde olsam 2 ay falan düzenli diyet yaparim ki zaten kgnuz yüksek olduğu için 2 ayda rahat 80 in altını görürsünüz, ben şimdi uğraşıyorum işte vermeye, çok zor vermek