Arkadaşlar selam.Benim yeğenim var 25günlük.saglık ocagının topuk kanı bozuk geldi.sonra bir sürü tahliller yapıldi.ve metebolizmaya baglı.bir şeymiş.yani cocuk 4yaşından sonra zekası ilerlemicekmiş. Doktor 3sene mama tedavisiyle iyi olcanı söylüyor.Bu durumla karşılaşan varmı ..yada çeveesinde duyan.yani tedavi iyi sonuç veriyormu gerçekten