Ruzgarsmummy Kızlar az önce testimin pozitif olduğunu ve mutasyonlu olduğunu öğrendim. Geçirenler tavsiyeniz nedir bebeğime de bulaşmış mıdır çok korkuyorum napmalıyım 😢 belirtiler griple aynıydı 5. Gün tat koku gidince test verdim sonuç pozitif
Yesillimon Ruzgarsmummy Çok gecmis olsun,ne desek yalan olur ateşi yada girip gibi belirtiler varsa bebegine de bulasmis olabilir.
Birkucukeylulmeselesi Ruzgarsmummy ben de geçirdim cabm ramazanın başında bitmişti karantinamız bebeğim 11 aylık civarıydı inan dikkat etmedik ailecek kapıldık bize mutasyon filan denilmedi normal virsütü galiba ilaçta içmedik doğal şeylerle atlattık korkma bebeğine de elinden geldiğince dikkat et bir şey olmaz diye düşünme ama biz 3 çocukla 4 pozitif aynı evdeydik normal hayatımıza devam ettik çocuklara hiçbir şey olmadı çok şükür canım çok geçmiş olsun beslenmene dikkat et parol içebilirsin bal zencefil limon da boğazımıza iyi geliyordu bizim açılıyordu
Ruzgarsmummy Birkucukeylulmeselesi tesekkür ederim bal zencefil llimon deneyeceğim bebeğim de bir belirti yok 6 aylık o da eşimde de belirti yok test yaparlar mı onlara
Birkucukeylulmeselesi Ruzgarsmummy bize kardeşim çıktı diye 3 günün sonunda nerelere ylaştıkta yaptırdık evde bir kişi çıkonca otomatik hepsi karantinaya giriyor diye diğerlerine yapmıyorlar pozitifse de karantina da temiz se de bence bu düşünceden sayıda az olsun günlük diye çünki biz en son ankradan bağlantı kurduk inanmazsınız anında geldiler yoksa gelmiyorlar dı annem kalp hastasıydı o yüzden ama bizim evde aynı düzen yaşarken annemle kız kardeşim temiz çıktı karantina boyunca birlikteydik korkmayın siz oldunuz diye eşiniz da olmak zorunda değil olmayabilir yani
Leyyale Ben hamileligimim son ayinda kovid oldum ve negatofe donmeden dogum yaptim. Ama bebegimde hic bir sorun yoktu sonrasindada olmadi. Kendim agir atlatmistim ama