Reyna geçici Bi dönemde olabilir, daha öncesi iyi kötü Bi düzeni varmış gibi sanki, sizi çok iyi anlıyorum, ilk oglumda çok uykusuzluk çektim, geçecek inşallah, çocuklar bizden çok etkileniyor, sakinliginizi daha fazla korumaya çalışırsanız ona da geçmemiş olur stresiniz çabucak donuverir inşallah düzenine😊