Bebeğim 9 aylık. 2 saat önce uyandı hemen hemen. Uykuya dalmıyor bir türlü. Bir yandan da tüm vücudu aşırı sıcak ama ateş ölçer normal gösteriyor. Sıcaklamıştır diyeceğim ama bu kadar vücut sıcaklığına (yanıyor her yeri neredeyse) hiç terlememiş. Anlamadım. Ben mi pimpirikleniyorum acaba