Sabah 6 dan beri ayaktayim. Aksam 8.30 dan beri emziriyorum sadece 1 saat ara verdim onda da ilk kez yemek yedim. Hala uyumadi. Deliricem artik. Cok uykum var cok. Esim desen bana kizar neden sinirleniyorsun diye kendisi 30 dk bakamadi hemen telefondan video acmis koymus cocugun onune. Allahim nolur yardim et. Kafayo siyiricam artik