Arkadaşlar merhabalar,çalışan bir anneyim ve çok üzüldüğüm bir konu var sizlerden fikir almak istiyorum yada böyle bir durum yaşayan tecrübeli annelerimiz var mıdır,ne yapmalıyım
Öncelikle bahsettiğim gibi çalışan bir anneyim kızıma ben çalışırken bakıcısı bakıyor 8/5 şeklinde.Eve geliyorum kızımı kucağıma alıyorum ağlayıp bakıcısını istiyor neyse bi şekilde gönlünü yapıyorum.Bakıcısı çok güzel yemeğini yediriyor ama kızım bende yemiyor tükürüyor…Evin içerisinde kızımla ikimizken sürekli baba baba diye ağlıyor babası gelince ona gidiyor sarılıyor onunla uyumak istiyor beni hiç ama hiç sevmiyor.Bağırıp çağırmam yok,şiddet yok.. Dışarı çıkartıyorum mesela tanımadığı komşu kızlarının kucağına gidiyor ben gel annem dediğim zaman bana gelmiyor ağlıyor kendini itiyor. Ama onlarda susuyor. Bende sürekli ağlıyor. Bunun haricinde bana sürekli vuruyor saçlarımı çekiyor ve bunu sadece bana yapıyor babaya değil. Bu durum beni çok üzüyor dışarıdakiler bile durumu fark ediyor kendimi yetersiz ve iyi anne değilmiş gibi hissediyorum. Çalışıyorum 5 de geliyorum yemekti çamaşırdı temizlikti derken…. Bütün iş yükü bende baba geliyor yemeğini yiyip kızıyla ilgileniyor. Babayı kıskandığım için yazmıyorum bunları ama sadece babaya değil bakıcıya dışarda tanımadığı insanlara çok iyiyken bana neden böyle ve bu geçici bir süreç midir,yardımlarınıza ihtiyacım var.kusura bakmayın çok uzun oldu