Sefaserpil Benim set üstü ocağın var yeni aldım gommedm ama gomulur dediler onu gömme işlemi zor mu nasıl kiraciyim bende
gly92-asya20 Sefaserpil ya biz mermeri kestirmeden kullanıyoruz. Aynı mermerden kayinpederim Ocagin ölçüsübe göre mermer kestirdi onu diğer mermere sabitledi o şekilde sıkıntısız olarak kullanıyoruz iki senedir
UraSsmom Sefaserpil Ev sahibi kabul ediyormu, ben arıtma bile taktıramadım küçücük bi delik olacak diye 🤭
gly92-asya20 Sefaserpil hiç bilmiyorum çünkü bahsettiğim mermer bizim mutfağınızdan kalan mermerdi yani alinmaya kalksa çok birşey tutmaz diye düşünüyorum kare şeklinde bir çerçeve olarak düşünün onun üzerine de ocağı yerlestirdik
Sefaserpil UraSsmom Sorun yapmaz bizim ki oyle şeylerde de fiyat acaba nasıl olur ne kadar onu ogenemek istiyorum sonuçta kiraciyim çok tutarsa hiç gerek yok