Arkadaşlar kızım 3 ay 10 günlük çok gazlı bi bebek değildi çok şükür ama hergün düzenli kaka yaparken1.5 aylık olduğu zaman 5 6 günde bi yapmaya başladı… ve bir hafta öncesine kadarda bu sorunu yaşadık… tabi arada gaz sorunuda oluyordu ve katılarak ağlıyordu…ama şu son bir haftadır günlük yada bi gün durup bigün yapmaya başladı…İŞTE ÖNERİM! Ev yapımı yoğurdun (ekşi ve soğuk olmayacak)suyunu alın oda sıcaklığında yarım saat bekletip bir çay kaşığı verin bebişlerinize birçok kişi tarafından denenmiş bi tarif😊eminim memnun kalacaksınız💓