Asyemur Bir buçuk aylık bebeğim var kanguru alsam kullanabilirmiyim erkenmi aceba yoksa sling kullanan varmı ondanmı alsam kararsizim
Birannebirbebek7 Asyemur 1 ay 13 günlük bebeğim ve ben 15. Günden beri sling kullanıyorum çok memnunum her ne kadar yenidoğan aparatı da olsa kanguya güvenemedim
Emir1806 Asyemur ben 30 günlükten beri kullanıyorum yeni doğan aparatı yok yeni doğanın yapısına uygun bebiş büyüyünce oda büyüyo ergonomik çok memnunum.. şuan 1 yaşındayız
Demetbulut Asyemur kangutunun icine kullaniyorsun bebegin iyice asagi inmesini ve bacak seklini korumasi amacli sungerden bi top diyeyim
Zlm Asyemur bende nuna nin kangurusu var ben kullanıyorum kızımin 20 gunluk olduğundan beri içine azıcık küçük geliyo kızım 😄 birde sling almak istiyorum beli falan düzgün olur iyi olur diye
17112020 4 aya kadar sling daha iyi bnce…butceniz varsa ikisini de alın…kanguru kullanan da var kucukken ama sling kadar koruyucu olduğunu düşünmüyorum