77Ozge77 Sezeryan değil ama safra kesesi ameliyat sonrasında böyle birşey yaşamıştım. Su gibi birşey geliyordu hep. Rengi çok hafif sarıydı. Kokusu falan yoktu. Doktora gösterdiğimde iltihap değil ama iyileşme problemi demişti. Antibiyotiğe devam ettirdi. Sonra iyileşti, başka bir problem yaşamadım