Benim beneğimde de çoklu gıda alarjisi çıktı ve bu doğduğu andan beri belli oluyor senin yediklerinden zaten bebeklerde alarji testi yapılması gerekiyor çünkü hiç aklına gelmiycek şeye bile alarjisi oluyor en basiti benim bebeğimin dışarıdaki çim ağaç yapraklarına dahi cıktı başta nende iyilik sanmıştım sonra egzama gibi oluyor, döşte hırıltı oluyor gözlemde tutman gerekir 😊