Cortoluna1 yorumunuzu şimdi gördüm bana da cevap verebilir misiniz acaba benim kızım 42 günlük geçen hafta ilk defa 5 gün kaka yapmadı huzursuzdu kakadan diye düşündük doktorunu aradım fitil önerdi yarım fitil attık yaptı, doktoru 3 gün kendi kendine yapamazsa fitil atarsınız dedi ama yenidoğan olduğu icin o da sizin gibi normal 10 güne kadar yapmaması dedi biz huzursuz dediğimiz icin fitil söyledi, neyse 3 gün geçti yine yapamadı yine yarım fitil attık fitille çıktı ama kabız değil kakası sıvı anne sütü alıyor sadece doğduğu günden beri kilo durumu falan cok iyi neden böyle oluyor sizce masaj zeytinyağı sıcak uygulama aklınıza kaka yaptırmak icin yapılan nr geliyorsa hepsini yaptık yine de fitilden başkası fayda etmedi şimdi 2. Günü yine bekliyorum kendi yapacak mı diye ama hiç hareket yok ne zaman düzelir sizce fitil kullanmayayım mı 3 günde yapamazsa ne olacak böyle, doktor da normal demişti yapmaması ama yine de biz huzursuz dedik diye fitil verdi anlamadım hem yapmaması normal deyip hem 3 gün yapamayınca niye fitil atın dedi bilmiyorum bekleyeyim diyorım bakalım nereye kadar yapmayacak ama huzursuzluk olunca da kıyamıyorum kakadan diye düşünüp fitili veriyorum careisizim yani