Kızlar selam. Oğlum 7 aylık olacak. 5. Ayda ufak ufak ek gidaya başladık doktorumun önerisiyle. Başladık dediğim tattırıyordum. Sebze verdim sevmedi meyve verdim yok muz gibi tatlı bir meyveyi bile yemiyor çorbalar püreler hiç bişey. Uğraşıp ona peynir yaptım tükürdü yoğurttan nefret ediyor. Hiç bir kaşığa ağzını açmıyor açık bulup sokuşturursam ağzına pürt diye tükürüyor. Ne yapacağım ben hiç böyle hayal etmemiştim görüyorum millet bebeğine bi oturuşta bi tabak çorba yoğurt falan yediriyor benimki bir kaşık yemiyor. İlk başlarda zorlamadım kendi haline bıraktım ama artık biraz yemesi gerek suyu bile içmiyor şaşırdım kaldım. Bi akıl söyleyin nolur çok üzülüyorum emeklerime de yazık oluyor hep.