Ben bir aylık olduğundan beri ne zaman isterse o zaman emziriyorum. Bazen yarım saat sonra bazen 4 saat sonra. Hatta geceleri 6-7 saat uyuyor acıktığında uyanıyor o zaman. Belirli bir zaman dilimine takılı kalmadan bebek ne zaman isterse o zaman emzirilmeli diye düşünüyorum 😊