Beş buçuk aylık oğlum. Gündüzleri gezelim hiç ağlamaz huzursuz olmaz ama hava kararsın birden ağlamaya başlıyor karnıda tok uykusuda olmadığı halde. kalabalığada çok girmiyoruz yürüyüş yapsak bile karanlıktan korkuyor desem ışıklı yerdede ağlıyor susturamıyoruz normalde çok sakin ağlamayan bir bebek son bir aydır böyleyiz üç kere çıktık hepsindede apar topar eve geldik ☹️