Oğlum 9 aylık 7. Ayın sonunda alt disleri cıkmadan üst disleri patladı genetikmis sanırım biz yine altları beklerkenbu seferde 1. Sırada cıkması gerekn alt disin yanındaki patlamıs üst tavsanların yanındakilerde patlamak üzere ama hala 1. Cıkması gereken alt disler yok neden böyle doktora götürmelimiyim sizce heryerde genetik olabileceği yazıyor tamamen karısık cıkıyor disleri böyle bir durun yaşan varmı?