Pervindmr Kızlar bebekleriniz bu aylarda neler yapıyor neler yiyor benimki tutunarak ayağa kalkıyor yürüyor tuttuğu yerlerden ama hala baba dede falan yok 🙄
Tuba Pervindmr baba, mama, dede diyor ama bilinçsiz. Tutunup kalkıyor adım atıyor. Biz ne yersek oda aynısından yiyor, tabi abur çubur harıç🥲
Alminazli Benimki baba bebi gel dio 1 dio neşeli halkalar var onlari yanlış da olsa dizio kendi başına tutunup kalkio emeklio cok yaramaz yerinde durmuo ama gel gelelim yemege hicbisey yemiyo iki lokma zorla yiyo sadece emmek istiyo 8 buçuk kilo 🤷♀️
Pervindmr Havalardan sanırım bebeğim de 2 aydır aynı kiloda ama boya verdi. Sürekli kitap okuyoruz müzik de dinliyoruz ama herhangi kelime çıkmadı henüz eşimin yiğenleri de geç konuşmuş inşallah çekmez demiştim 🤦🏻♀️