ayseyilmaz6161 Oğlum 6 kilo. İlk defa sleepy bez siparis edeceğim. Kaç numara almalıyım kızlar? Kalıpları küçük mü?
BabyGroot ayseyilmaz6161 kalıbı diğer bezler göre küçük ama kilo aralığına göre alırsanız sıkıntı olmaz.
leblebiannesi Bence küçük değil diğer bezlerle aynı. Oğlum 7 kilo 4 numara kullanıyorum. 7 ile 14 kilo aralığı yazıyor. Baya da büyük zaten.
ayseyilmaz6161 Kuzeybabyy ben de 3+almayı düsündüm 😊 çok teşekkür ederimmm. Benim oğlumun adı da Kuzey bu arada ❤❤
Meray64 ayseyilmaz6161 3numara ile rahat edersin 2 artık sıkar. Sleepy nin ekstrasını kullanıyorum daha konforlu ve ince naturale göre
ayseyilmaz6161 Mrvtpz tesekkür ederim canım aynen 1 paketle bir başliyim dedim bakalım hoşumhza giderse aynen devam ederiz😘😘
Nurcannn ayseyilmaz6161 4+ alın bence biraz bol olsun yoksa hep iz çıkıyor ben genelde büyük alıyorum iyi oluyor kilosuna göre alınca sıkıyor izleri çıkıyor öyle olunca da benm içim rahat etmiyor ben birde netten sipariş veriyorum çoklu 4+alacağıma 4 almışım izleri çkıyor bol sarmaya çalışıyorum