2erkekanasiii Cok geçmiş olsun. 1 ay kadar önce benim bebeğimin de buna benzer oldu. Önce hafifçe şişmişti sonra baya büyüdü kasiyordu. Doktorumuz kalmosan Losyon verdi onu sürdüm sabahına çok az bı kızarıklık kalmıştı. Geçen hafta benide bı böcek soktu ne olduğunu bilmiyorum bende sürdüm 2 saate bişey kalmamıştı. Çok güzel bı ilaç. Nöbetçi eczaneden bulabilirseniz sürebilirsiniz.