Erayalpp 17 gün oldu sezeryan dikişlerime yakın yerde şişlik oluştu birde sertlik var bunlar normal mi dikişlerimin orda birsey yok olurmu ne zamana normale dönerim yaa sinirimi bozuyor
Cocuklarim35 Erayalpp normal canım bende çok korkmuştum ne oluyor diye geçiyor zamanla belirli bir zamana kadar ara ara o kısım şişti ve indi
Hazalinannesi__ Erayalpp 2 yıl oldu yeni düzeliyor tam olarakta şişlik gitmiş değil ha birde hissizlik var
Melegin-annesi16 Erayalpp ben 4 ay oldu doğum yapalı hayla dikişlerim üstü şiş kızarık geçmedi çoğunlukla zor geçer diyolar zor acısı bile geçmedi çünkü hayla war
Erayalpp Aleyna43 dr 2 haftaya gecer dedi ama geçmiyor sertlik de sonradan oldu ne yapicaz nasil geçecek bunlar böyle ya sezeryan dan nefret ettim resmen zorunlu olmuştum 😔
Erayalpp Cocuklarim35 geçsin istiyorum biran önce maydanoz suyu içeyim dedim ama ödem atmak için onuda içemiyorum emziriyorum diye
Cocuklarim35 Erayalpp canım hemen geçmez o takıntı yapma bırak bakma oraya ister istemez elliyorsun sinirin bozuluyor serbest bırak kendini