Sibel4264 ek gidaya da baslıcağon için az yazmıs olabılırler 1 numarad sadece mama çünkü ama orda yazana bakma cocupun kac saatte ne kdar istiyo sen blırsın zaten orda yzana gore benım kızmın 4 saatte 180/200 yemesı gerkeıyo ama bızımkı 4 veya 3 saatte 120 yiyebılıyo orda yazanlat standar rakam her cocuk bır olmaz