Dilaradgn ben ilk doğduğunda mastit yaşadığım için mama artı süt olarak devam etmiştim bir ay kadar. O zaman anne memesine yakın diye Chicco almıştım ve hem beni bırakmadı emdi hem mama içmişti şükür. Oyuzden tavsiye ettim ztn inşallah sizinkide reddetmez olumsuz dusunmeyin sadece yavrunuzu doyurmaya odaklanın hersye hallolur 👍🌸