Alya88 Merhaba kızlar bebeğim 10 aylık bayramda tatile gideceğiz ilk mayolu nasil olmalı sizce uzun kollu mu yoksa normal olanlardan mi birde güneş kremi tavsiyeniz var mıdır 😊
Coyness2020 Alya88 kızım 13aylik Decathlondan aldım dün geldi kargo. Uzun kollu mavi renk çok beğendim tavsiye ederim. Altında baby Neo yıkanabilir mayo bez sipariş verdim bı kaç güne gelir. Ama Decathlon çok kaliteli gerçekten.
Alya88 Deletedmom0099 bende sebamed baktım güneş kremi olarak ama mayo iki tane normal aldım bir tane de uzun kollu almak gerekecek galiba