karenina 5. ay benim için en zor aydı kesinlikle. sizi çok iyi anlıyorum. şu an psikolojim bu postu yazarkenki durumumumdan daha iyi. kucağımda müzikle uyuyor hala ama şöyle bir fark var. eskiden bir sonu yoktu saatlerce sürerdi uyuması. şu an 3 şarkı sürüyor. uyku eğitimi cesaretini kendimde bulamadım, asla ağlamasına tahammülüm kalmadı çünkü. ama şimdilerde biraz daha cesaretliyim bilmiyorum neden