Haydinn canım bizdede aynıydı mamaya da başlattılar onu da verdim ama faydası olmadı üstelik hiç uyanmıyordu benimki fototerapi alacak kadar yüksek değildi ama 13 ten yukarıya çıkmadı ve ben saatte bir bazen yarım saatte bir gecede dahil olmak üzere altını açıp ıslak mendille silip zorla uyandırıp emzirdim ki sütümde çok fazlaydı sağıp bakıyodum geçmedi şu an bebeğim 3 aylık oldu 10 günde bir değerlerine baktırıyoduk yükselmiş mi diye 3 ayın sonunda çok şükür bitti normal sarılık 40 çıkana kadar geçiyor ondan sonrası uzamış sarılık birde bizimki bu kadar uzadığı için bir takım test yapıldı altında başka bir hastalık mı var diye çok şükür ki bişey çıkmadı ama 3 ay boyunca sürekli memedeydi sendr çok sık emzir alarm kur renginden yükseldi ğini anlarsın zaten takipte kal bana hurma suyu ver şekerli su ve sarı bez ört yıkadığın suyun içine altın koy gibi birsürü şey söylediler hepsine karşı çıktım bu kadar uzayınca yaptım ama hiç faydasını görmedim bunları da kesinlikle yapma