Merhaba sevgili anneler oğlum 20 aylık b12 çok düşük kansızlık var yaklaşık 7 aydır kahvaltılı hiç yemiyor çorba tarzı yapıyorum bende ama yumurta sarısı mutlaka yemeli kırmızı et hiç yemiyor sebze türü sever ne yapabilirim öneriniz nedir daha farklı yeme tarzı olabilirim diye düşündüm sizden desteklerinizi bekliyorum 👋