ogkum 5 yasinda 2 gundur hastanelerydeyiz serum yedik ilac kullaniyoruz bugun kaka tahlilinde amip cikti doktor ek olarak antibiyotik baslatti nette bakiyorum herkes yazmis yine tekrarliyor die basiniza geldimi hic yardimci olurmusunuz bana nasil yok edicem bunu