TalentedMom Üzerini açan bebeklerinizi çorapla mı çorapsız yatırıyorsunuz merak ediyorum havalar sıcak diye çorap giydirmiyorum üzerini de açıyor
Deletedmom0099 TalentedMom üzerini örtmüyorum çorapta giydirmiyorum 1 yaşında geçen sene 1 aylıktı bu zamanlar çorap üstüne de müslin örtüyodum
Serapveminikleri TalentedMom bu havada zaten bişi ortmuyorum 🙄küçüğüne muslin ama oda patikli pijama var yada sadece zıbın bile olsa ortmuyorum çok sıcak Yaa biz bile buNalıyoruz
Birkizbiroglan TalentedMom ben üzerini ince örtüyorum ama cam açık yatıyorum. Birde mecbur biz ayakkabı kullandimiz için geceleri çorapla uyuyor. Eğer mecburiyeti olmasa yaz kış farketmez çorap giydirmezdim.
TalentedMom Serapveminikleri bende alışkanlık var hava sıcak da olsa üzerimde bir örtü olacak rahat edemiyorum bebeğim için de emin olamıyorum aman hasta olmasın diye merak ettim giydirmiyorum çorap
Cocuklarim35 TalentedMom yeterli diye düşünüyorum çok aklınız kaliuorsa midesine bir bez koymanizda fayda var
Eob TalentedMom tehlikeli olduğu için hiç üstünü örtmedim. Kışın uyku tulumu ile uyuyor. Yazın bizim gibi giydiriyorum. Uyurken ayağında çorap istemez, hatta bizim yatağımızdaysa ayak tabanlarını duvara yaslar 🤭 şu an 24 aylık, bizde durum bu 🤷
Mariposa TalentedMom havalar ciddi sıcak + nemli. Bende üzerini hic örtmüyorum çorapsız yatırıyorum, o çoraptan da rahatsız olup gece uyanır çorapla yatırmayın.
UraSsmom TalentedMom 14 aylık üzerini asla örttürmez sıcaklığa bağlı bazen sadece zıbınla yatırıyorum bazen kıs kol ve uzun pijama da giydiriryorum. Aslında omuzlarla dzileri üşümese iyi ama çok sıcak hava şaşırıyoruz ne giydireceğimizi
UraSsmom TalentedMom Yeterli cnm bu sıcaklarda yazık zaten uyuyamaz daha kalın olursa ndie öyle alışması da zor geçen görümcemler geldi uzun kol tulum giydirmil altında yne bişeyler var benimki de zıbınla geziyo öylece yatırdı çocuğu alıştı böyle dedi ama zor öyle
Ruzgarcan TalentedMom bence pijama tshirt ideal büyükler nasıl uyuyamıyosa onlar da uyuyamıyo suan bebeğim 11 aylık kilimanın altında uyuudğu halde battaniyesini istemiyor
TalentedMom UraSsmom teşekkür ederim çorapla yatıran yok zaten rahatladım İstanbula göre biraz daha serin oluyo en asından uyuyaniliyoruz biz oralar çok fenaymış ama akşamları güzel oluyo bizim burası eğirdir bu arada