Nazlimu987 Ben 8.aydan sonra kendimiz için yaptığımız yemeklerden vermeye başladım, acı ve aşırı tuzlu dışında. Günlük verdiğim öğünler dışında ara öğün meyve püresi yapıyorum, yoğurt, kefir veriyorum. Birde bebe bisküvisi yerine yulaf kullanıyorum, 1-2 kaşık yulafı az bir suda haşlıyorum, içine muz, pekmez ve ceviz ekliyorum yiyeceği kadar, oğlum buna bayılır, ne zaman yaparsam bitirir muhakkak.