Bana göre gereksiz birşey. Ne diş buğdayı ne kına ilk oğlum doğdu 40ını doldurunca kurbanını kesip mevlüt yapmıştım o kadar sünnetinde 1. doğum günün bir yapıp kuran okuttum 2. Oğlum 4 bucuk aylık pandemiden dolayı mevlütü ü yapamadım nasip sünnetin de yaparım ama fazlasına gerek yok bence