Ben bebeğim e ybb kullanıyorum kendine de ped aldım. Daha 2 aydır adet oldum kullandım. Çok yoğun olduğu ve dışarı çıktığım gün hazır ped taktım. Diğer günler yıkanabilenleri kullandım ve çok rahat ettim. Hazır pedler gerçekten çok rahatsız.cikarttigimda suya tutup su dolu bir kapta beklettim. Sonra da pamuklular programında yıkadım. Tercih meselesi denemek isteyen deneyebilir.