Bebeğim 2. Ayına girdi. Sütüm az olduğu için mama desteği sağlıyorum. Şu şekilde, zaten uyanık olduğu her an emmek istiyor ve emziriyorum fakat memeden ayrıldıktan sonra da aynı şekilde beslenmeye devam etmek istediği için mama takviyesi veriyorum. Gün içerisinde 2 veya 3 defa 90 CC mama içtiği oluyor. Fakat sürekli emzirme rağmen versem daha da fazlasını icebilcek durumda. Sizler nasıl yapıyorsunuz. Sadece anne sütüne geçsem yetersiz kalır mı? Emzirmek az mı geliyor veya verdiğim mama mi az geliyor. Karar veremiyorum