Benimde 2.5 aylık , 1. Ayında 15-20 dk emerdi sonra bu süreler 6 dkya düştü sonra da red yaşadım gece emdi sadece , şimdide gece reddiyo sagiyorum + sma mama kullanıyorum memeyi verdiğim gibi basiyo çığlığı kendini ittiriyo agliyo , doktora sormuştum sen inatla devam et dedi , çığlık atan çocuğa nasıl veriyim memeyi sonuçta 😂