EsraKerimm kreşe gönderemiyorum maalesef 😔 evde birşeyler yapmaya çalışıyoruz bu ara bi hastalandı herşey başa sardı sanki sizi hatırlıyorum konuşmuştuk sadece konuşmak için çabalıyor onu hissediyorum birde 3 yaş sendromuna giriyor sanırım bi ağlama sıxlanma anlamadım çok yorucu siz naptınız ilerleme kaydettinizmi