AryaAsya Kızlar 6 gün oldu dogum yapali korsemi bugün taktm ama fenalik gecircektm acaba bütün gün takmak mi gerekiyo yada günde bi kac saat yeterli olurmu ki 🙈
Eylulhuma16 AryaAsya 3 ay once dogum yaptm sezrynla ben takamadm korse yani onu giyicne hic rahat edemedim baska biri oldm sanki cikardm bende gobgm kalsn dha iyi dedm cok kotuydu inslalah siz takablrsnz
Nuray23 AryaAsya ben 40imdan sonra taktim. Bir kac saat takiyorum. Ozellikle is yapacagim zaman ekstra terletmisde oluyor. Dugmesi kapanmayan pantolonlarimin daha ilk bi kac gun takmam da kapanmaya basladi😂
Minikegem21 AryaAsya hiç takmadım iç dikişlerim zarar görür diye 1 ay 6 gün oldu sezeryan olalı gerek kalmadı göbeğim indi 🤗 düzenli yürüyüş ve şuan pilates ile hallediyorum daha sağlıklı bir şekilde sıkışmadan😂
AryaAsya Eylulhuma16 bende cok bunaldm malim havalarda sicak insallah bakalim yine bi kac saatte taksam faydasi olur sanirim
AryaAsya Nuray23 cidden mii faydasi var yani bi kac saat bile takilda gün icerisinde. Bende iyilesmeye basladmda bugün denedm öyle 2 saate yakin soraym dedm yinede fayda edermi diye
Nuray23 AryaAsya gun boyu zaten cok zor biraz fazla kalsin kaburgalarim.kirilcak gibi hissediyorum ben bi kac saat yeterli. Ben faydasini gordum dahada gorurum insallah . Umarim sizde de ise yarar.
Mirakusum Bende de faydası oldu sezeyandan 1 ay sonra falan takmaya başladım bu ikinci doğumumdu diğerinde takmamıştım bebeğim 4 aylık oldu günde 3-4 saat falan takıyorum iyi ki almışım diyorum mutlaka takın bence göbeksiz insan kendini cok iyi hissediyo 😇
AryaAsya Mirakusum cok iyi ya ben bütün gün takiliyodue diye düsünmstm cok tesekkür ederm demek faydasi var korselerin
Nuray23 _kuzucuki malesf markayi hatirlamiyorum trendyoldan siparis vermistim. 60 tl gibi bi fiyati vardi. 3 kademeli. Ben normalde zayiftim 48 kiloydum dogumdan sonra 60 kilo olarak kaldim en kucuk bedeni aldim. Ilk basta takamiycam sandim o kadar cok sıktıkı zor taktim oyle soyluyum yani. Ama iyi ki en kucuk bedeni almisim simdi daha kolay takiyorum belki biraz zaman sonra 2.kademeye gecerim😊 bedeninizden kucuk alin. Zor takin zaten zamanla gobek kuculegi icin kolaylasicak.
Evsaanne Bende sezaryen oldum 1 hafta sonra termal korse kullanmaya başladım ağrı vs hissetmedim gayet iyiydi günde 3-4 saat taktım o kadar baya gitti göbeğim hala var biraz ama bu aralar takmıyorum ağrı hissediyorum