Merhabalar kızım 18 aylık. Bir buçuk yaş aşıları var. Biri ağızdan oluyormus. Kızımın birkaç aydır kendini kusturma huyu oluştu.. örneğin farklı bir yere gidince kendini kasıp kusuyor. Doktora gittiğimiz zaman kapıdan girer girmez kusuyor ya da başkasının evine vs. Bunun dışında şurup vermeye çalıştığımız zamanda hemen kusuyor. Zorla birseyi ağzına verince de kusuyor. Kısacası bu tarz şeylere tepkisini kusarak veriyor malesef. Merak ettiğim bu ağızdan damlatılan aşıyı kusarsa ne olacak? Hiç başına gelen var mı? Bunu düşünmekten bir türlü gidemedim aşıya bir hafta geciktirdim. Bu aşıyı ağızdan vermek şart mı acaba