Minimalhanim Kızım tırnak yemeyr başladı malesef baya etine kadar yiyo morardı tırnak dipleri. Mavala diye bi acı oje gördüm kullanan var mı acaba fiyatı da pahalı baya 100 tl almalı mıyım
Yusufefem Minimalhanim direkt alıp uygulayın annem bana yapmadığı için çok pişman hala yiyorum 29 yaşındayım 😭
Ayalayay Minimalhanim kaç yaşında kızınız.Elini ağzına aldığında Çek elini yapma ağzına alma diye uyarmamak gerekiyormuş daha fazla yapmaya başlıyorlarmış ozaman. O hareketi yapmaya başladığında dikkatini başka yöne çekmek gerekiyormuş. Can sıkıntısı baskı altında olmak tırnak yeme problemine yol açıyormuş.
Minimalhanim Yusufefem hala yapabilirsiniz bence geç değil 40 yaşında bırakan varmış yorumlarda okudum
Yusufefem Minimalhanim deniyorum ama bir süre sonra fark etmiyorum bile arttık yediğimi Otomatik olmuş 😁bide taklit sonucu oluyor demişti bana psikolog. Babam elini çok ağzına alır tırnak yemez ama ben ondan görmüşüm mesela.
BugraCan27 Minimalhanim yok denemedim araştırmalarıma göre tadı aşırı acı ve çok kötüymüş çocuğuma yan etkisi olabilir diye almadım
Ayalayay Minimalhanim benim oğlum 4 yaşında geçen yıl bizde de olmuştu . Pandemiden dolayı eve tıkıldık sıkıntıdan başlamıştı bizim. Yaptığında hiç uyarmadık geloyun oynayalım şu araba senin mi gel bak gibi gibi şeylerle dikkatini dağıttık . Kendiliğinden geçmeye başladı ve geçti .
Ayalayay Minimalhanim bizimde birkaç sefer oldu . Ve çok çok kötüydü erlerini de yiyordu söylediğimiz taktikle geçti. Ayrıca devamlı oyun etkinlik yaptık. Canı sokulduğunda hemen elini ağzına götürüyordu
Ayalayay Minimalhanim biz internetten çocuk akademinin eğitim setlerinden aldık güzel inceleyebilirsiniz ilgisini çeker belki