Mom07262 hayııııırrrr :) yani tabi iyi tarafları var. Rahatladım yürüyünce. Çünkü diğer türlü bize yürüttüyordu:) zor tarafı ise sürekli merak ettiği yerlere gitmesi. Dengesiz yürüdüklerinden bir yerlere çarpacak diye sürekli takip ediyorsun. Ama çabuk hızlandırıyorlar. Şuam maşaAllah iyiyiz ve rahatız. 12 aylık :)